Referent/referentka samostatného oddělení Kanceláře GŘ [Czech Republic]


 

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici


referent/referentka samostatného oddělení Kanceláře GŘ


Požadujeme:


vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru v délce nejméně 3 roky

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (zákaz jiné výdělečné činnosti, tj. jiného pracovního poměru, živnosti)

vynikající znalost práce s PC (MS Office)

výborná znalost českého jazyka a pravidel úřední korespondence

profesionální vystupování

zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, diskrétnost

aktivní a samostatný přístup k práci

velmi dobré organizační a analytické schopnosti


Výhodou:


znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích a zákona č. 201/2002 Sb., o Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových

praxe ve státní/veřejné správě, nebo v oblasti nakládání s majetkem


Pracovní náplň:


Koordinuje a zpracovává komplexni ekonomické, právní nebo jiné analýzy pro potřeby generálního ředitele Úřadu včetně zajišťování zpracovávání pokladů pro jeho jednání a vystoupení.

Spolupracuje při organizační a technické přípravě podkladů pro jednání generálního ředitele Úřadu.

Koordinuje činnosti při předávání stanovisek a připomínek k návrhům právních předpisů s celostátní působností nebo právních úprav existujících předpisů a dalších materiálů v informačním systému eKLEP.

Zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele. Vede agendu generálního ředitele a připravuje podklady pro jeho jednání.

Zajišťuje informační, organizační a evidenční práce, včetně porad, jednání, evidence a přijímání pošty pro generálního ředitele. Protokolárně zajišťuje přijímání návštěv.

Koordinuje zpracování stanovisek a materiálů, kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené generálním ředitelem.

Zpracovává záležitosti, které si generální ředitel vyhradil nebo o nichž chce být informován.

Zabezpečuje a odpovídá za audit dokumentů předkládaných generálnímu řediteli a za vedení spisové agendy.

Zabezpečuje řádné a včasné vypravení dokumentů podepsaných generálním ředitelem, včetně jejich řádné evidence ve spisové službě.

Zabezpečuje a odpovídá za dodržování jednacích řádů porady vedení Úřadu a operativní porady vedení Úřadu.


Nabízíme:


odpovídající finanční ohodnocení v rámci 11. platové třídy dle přílohy č. 1 Nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., ve stupni podle započitatelné praxe a osobní příplatek

5 týdnů dovolené

5 dní indispozičního volna/sickdays

pružný začátek a konec pracovní doby

stravenky

zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu

zajímavou práci v prostředí státního úřadu s celorepublikovou působností

pracoviště v centru Prahy s dobrou dostupností


Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha

Úvazek: Plný

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.


Nabídky se strukturovaným životopisem s podrobným popisem praxe a stručným motivačním dopisem zasílejte do 20. listopadu 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ referent GŘ


nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

nebo využijte formuláře níže.


Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 21. 11. 2023

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال