Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka samostatného oddělení Kanceláře GŘ
Požadujeme:
vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru v délce nejméně 3 roky
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (zákaz jiné výdělečné činnosti, tj. jiného pracovního poměru, živnosti)
vynikající znalost práce s PC (MS Office)
výborná znalost českého jazyka a pravidel úřední korespondence
profesionální vystupování
zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, diskrétnost
aktivní a samostatný přístup k práci
velmi dobré organizační a analytické schopnosti
Výhodou:
znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích a zákona č. 201/2002 Sb., o Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových
praxe ve státní/veřejné správě, nebo v oblasti nakládání s majetkem
Pracovní náplň:
Koordinuje a zpracovává komplexni ekonomické, právní nebo jiné analýzy pro potřeby generálního ředitele Úřadu včetně zajišťování zpracovávání pokladů pro jeho jednání a vystoupení.
Spolupracuje při organizační a technické přípravě podkladů pro jednání generálního ředitele Úřadu.
Koordinuje činnosti při předávání stanovisek a připomínek k návrhům právních předpisů s celostátní působností nebo právních úprav existujících předpisů a dalších materiálů v informačním systému eKLEP.
Zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele. Vede agendu generálního ředitele a připravuje podklady pro jeho jednání.
Zajišťuje informační, organizační a evidenční práce, včetně porad, jednání, evidence a přijímání pošty pro generálního ředitele. Protokolárně zajišťuje přijímání návštěv.
Koordinuje zpracování stanovisek a materiálů, kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené generálním ředitelem.
Zpracovává záležitosti, které si generální ředitel vyhradil nebo o nichž chce být informován.
Zabezpečuje a odpovídá za audit dokumentů předkládaných generálnímu řediteli a za vedení spisové agendy.
Zabezpečuje řádné a včasné vypravení dokumentů podepsaných generálním ředitelem, včetně jejich řádné evidence ve spisové službě.
Zabezpečuje a odpovídá za dodržování jednacích řádů porady vedení Úřadu a operativní porady vedení Úřadu.
Nabízíme:
odpovídající finanční ohodnocení v rámci 11. platové třídy dle přílohy č. 1 Nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., ve stupni podle započitatelné praxe a osobní příplatek
5 týdnů dovolené
5 dní indispozičního volna/sickdays
pružný začátek a konec pracovní doby
stravenky
zvýhodněné mobilní tarify pro celou rodinu
zajímavou práci v prostředí státního úřadu s celorepublikovou působností
pracoviště v centru Prahy s dobrou dostupností
Předpokládaný nástup: dle dohody Místo výkonu práce: Praha
Úvazek: Plný
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem s podrobným popisem praxe a stručným motivačním dopisem zasílejte do 20. listopadu 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent GŘ
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 21. 11. 2023
$ads={1}