Customer service medewerker Mechelen [Belgium]


 

$ads={1}

Omschrijving vacature

Wat zal je job inhouden?


Voor één van onze klanten, een familiaal callcenter in Mechelen zijn wij op zoek naar gedreven customer service medewerkers met ervaring. Je bent ook een dierenvriend zonder allergiën want bij onze klant verwelkomen 2 honden je dagelijks.


Als customer service medewerker, ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande en nieuwe klanten.

Jouw verantwoordelijkheden als customer service medewerker:


    Instaan voor het behandelen van inkomende oproepen, en het verwerken van e-mails
    Begeleiding bieden aan klanten van A tot Z: bij al hun vragen omtrent facturatie, adreswijzigingen, leverancierswissels, inschrijvingen...


Uw profiel

Wie ben jij?


Je beschikt over onderstaande vaardigheden of ervaringen:

    Ervaring (minimaal zes maand) als customer service medewerker is een must (inbound)
    Een uitstekende kennis Nederlands
    Communicatief en sociaal zijn kenmerken die jou typeren
    Je kan goed luisteren, waardoor je meteen begrijpt wat de klant wil zeggen
    Nauwkeurig en correct werken is voor jou geen probleem, en op drukke momenten houd je het hoofd koel
    Vlot overweg met computers

Aanbod klant

Wat bieden we?

Als customer service medewerker kom je terecht in een bedrijf met een familiale sfeer.

Je werkt in een voltijdse tewerkstelling van 38 uren/week.

Je start aan een loon van 13 euro/uur;


Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en er is een mogelijkheid tot gratis parkeren in de buurt.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال