Poszukujemy wsparcia dla naszego zespołu Growth Marketingu!
Czujesz się swobodnie przy planowaniu i obsłudze kampanii paid social na takich platformach jak Meta lub LinkedIn? Lubisz analizować dane i wiesz jak później wykorzystać te informacje z korzyścią dla obu stron? Śledzisz trendy w social mediach do porannej kawy i łapiesz się na tym, że głośno komentujesz, co by tu ulepszyć, aby działania były bardziej zoptymalizowane i przyciągające uwagę grup targetowych?
Jeśli poszukujesz miejsca, które daje autonomię w działaniu, możliwości rozwijania umiejętności i pracy z gronem pasjonatów nad produktami najwyższej jakości - przeczytaj poniższe ogłoszenie.
Cele, jakie przed Tobą postawimy:
- Planowanie i zakup kampanii paid social w ramach platform mediów społecznościowych Meta Ads, Linkedin Ads, Pinterest Ads, TikTok Ads;
- Opieka techniczna nad kontami reklamowymi w Social Media;
- Monitorowanie, analiza i optymalizacja działań paid social zorientowanych na wynik (wyznaczone cele, KPI) oraz raportowanie wyników odnośnie działań paid social;
- Przygotowywanie briefu pod materiały kreatywne dla działu marketingu oraz konsultowanie materiałów do publikacji (pod kątem ich wartości przy zakupie mediów);
- Analiza dostępnego asortymentu produktów i dostosowywanie działań pod kątem ich dostępności i sprzedaży, tworzenie feedów produktowych w paid social w ramach akcji komercyjnych;
- A/B testing materiałów reklamowych (grafika, copy, landing page) oraz metod targetowania i zarządzania stawkami, a następnie wyciąganie trafnych wniosków z danych;
- Śledzenie trendów w social media, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie nowości w ramach działań paid social;
- Analiza konkurencji, raporty na temat działań konkurencji w ramach swojego obszaru (paid social);
- Koordynacja projektów digital oraz omnichannel (produkcji materiałów i realizacji zasadniczej części kampanii);
- Udział przy tworzeniu strategii digital dla segmentów: b2b, b2c, showroom.
Chcemy z Tobą pracować, jeśli:
- Masz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii paid social w Meta Ads, Linkedin Ads (znajomość Pinterest Ads, TikTok Ads mile widziana);
- Masz doświadczenie w pracy dla eCommerce;
- Bardzo dobrze czujesz się w analizie danych a GA4, GTM, Looker Studio i Excel to Twoje nieodłączne narzędzia pracy;
- Wiesz gdzie i co kliknąć, aby ruch na stronie poszybował w górę i przyniósł korzyści dla obu stron;
- Potrafisz myśleć kreatywnie, a współpraca z działem marketingu będzie przyjemnością, a nie koniecznością;
- Śledzenie trendów w social mediach jest nieodłącznym elementem Twojego dnia (jak poranna kawa :-));
- Komunikujesz się w języku angielskim, w stopniu min. B2;
- Jesteś osobą komunikatywną i wychodzisz z inicjatywą w celu poszukiwania nowych rozwiązań.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami;
- Udział w rozwoju marki Coffeedesk na polskim i zagranicznych rynkach;
- Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
- Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
- System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System, pakiet weterynaryjny Pethelp - do wyboru);
- Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin;
- Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów;
- Pełną lodówkę w biurze;
- Niezapomniane Coffeedeskowe integracje;
- Skrupulatnie zaplanowane i (częściowo) zdalne wdrożenie do pracy;
- B2B lub umowę o pracę - do wyboru.