Asistentka Provozu areálu [Czech Republic]


 

$ads={1}

Kolegové a kolegyně na oddělení Provoz areálu mají na starosti, aby pozemek i budovy byly uklizené, vše bylo opraveno a vše fungovalo, jak pro spokojenost ostatních kolegů, tak klientů společnosti. Ve svém týmu se mohou spolehnout jeden na druhého a nová posila by měla být:

  • komunikativní
  • pečlivá
  • organizačně schopná
  • odpovědná

podpora pro celý kolektiv.

Jste důslední a přátelští zároveň? Cítíte se silně v organizaci a vynikáte výbornými komunikativními schopnostmi? Je pro vás podpora kolegům vlastní?

Velkou výhodou bude, pokud máte stavební nebo technické vzdělání a zkušenosti v administrativě.

POTŘEBUJEME VÁS a vaše schopnosti využijeme v těchto činnostech:

  • administrativa – e-mail, pošta; tvorba a správa objednávek-faktur-objednávek; příprava podkladů dle potřeby; práce s daty v SAP ; správa povinných hlášení úřadům a vč. tvorby hlášení
  • komunikace – vyřizování objednávek; občasné pochůzky na úřady; komunikace s dodavateli a subdodavateli
  • interní help-desk – agenda související se správou, údržbou a opravami budov: zadání oprav a rozdělení práce, komunikace s kolegy

Nabízíme vám různorodou práci v kolektivu fajn a upřímných kolegů v atraktivním prostředí filmového průmyslu, kde uplatníte zkušenosti z administrativy.

A krom toho máte nárok na:

  • 5 týdnů dovolené.
  • příspěvek na stravování
  • kurz angličtiny zdarma
  • a mnoho dalšího

Vážíme si práce našich zaměstnanců, a proto také nabízíme tyto benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sickday
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné parkování v areálu
  • jídelna v areálu
  • odměny při životních a pracovních výročích
  • poukázky na sport, kulturu a volný čas

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال